Tiada keputusan berpadanan dengan carian anda
Investing.com Bitcoin Index (BTC/USD)

Investing.com Bitcoin Index (BTC/USD)

Investing.com
9,849.5 +213.1 +2.16%
23:08:19 - Data Masa Sebenar. Matawang dalam USD
Buat Portfolio Baharu
BatalBuat
Berjaya ditambahkan kepada portfolio baru
Tambah Komen
Sila tunggu seminit sebelum anda cuba untuk komen lagi.
Gustavo Dias
Gustavo Dias

e aí mano essa parada aí desse aplicativo já ganhou alguma coisa nele  ... (Baca Lagi)

Sep 23, 2019 20:19 GMT· Jawab
mr grey
mr grey

jual ii  ... (Baca Lagi)

Jul 22, 2019 09:53 GMT· Jawab
mansur ali
mansur ali

gmn sih cara main nya.. maklum baru2  ... (Baca Lagi)

Jun 17, 2019 19:05 GMT· Jawab
cengkerik agogo
cengkerik agogo

pakai amega.com Trader forex witdraw bitcoin  ... (Baca Lagi)

Jun 12, 2019 05:57 GMT· Jawab
Putra Biz
Putra Biz

beli walaupun sikit  ... (Baca Lagi)

May 22, 2019 15:53 GMT· Jawab
Ema Ahmad
Ema Ahmad

slm.0.001 btc berape harganya  ... (Baca Lagi)

May 13, 2019 12:23 GMT· 1 · Jawab
Mohd Aziran
Mohd Aziran

dh blh bet  ... (Baca Lagi)

May 09, 2019 18:28 GMT· Jawab
Mohd Aziran
Mohd Aziran

dh blh bet  ... (Baca Lagi)

May 09, 2019 18:28 GMT· Jawab
Nor Bahiyah Ab Karim
Nor Bahiyah Ab Karim

simpan lah walau 0.001 btc kerana suatu masa anda tidak mungkin dpt memilikinyr  ... (Baca Lagi)

Apr 20, 2019 12:22 GMT· 1 · Jawab
Yuszaini Yusop Yuse
Yuszaini Yusop Yuse

harga naik boleh profit,harga turun pun boleh profits...  ... (Baca Lagi)

Mar 16, 2019 02:28 GMT· Jawab
Nazreen Razali
Nazreen Razali

dia akan turun sampai berape tuan2 tlng bg info please  ... (Baca Lagi)

Dec 18, 2018 20:01 GMT· 1 · Jawab
Hasrulhisam Bin Basri Sham
Hasrulhisam Bin Basri Sham

Tunggu sampai harga lantai la baru beli  ... (Baca Lagi)

Nov 16, 2018 02:37 GMT· 2 · Jawab
Md Raapay
Md Raapay

terbaik untuk masa depan.  ... (Baca Lagi)

Nov 10, 2018 23:18 GMT· Jawab
Muhd Saufi
Muhd Saufi

www.zaharuddin.net  ... (Baca Lagi)

Oct 06, 2018 18:19 GMT· Jawab
Mohdrafizan Rafizanizan
Mohdrafizan Rafizanizan

bagus  ... (Baca Lagi)

Aug 30, 2018 19:26 GMT· Jawab
Perbincangan
Tulis balasan...
Sila tunggu seminit sebelum anda cuba untuk komen lagi.

Dagangan dalam instrumen kewangan dan/atau matawang crypto melibatkan risiko tinggi termasuk risiko kehilangan sedikit, atau kesemua, amaun pelaburan anda, dan mungkin tidak sesuai untuk semua pelabur. Harga matawang crypto adalah sangat volatil dan mungkin menerima kesan daripada faktor luaran seperti peristiwa kewangan, perundangan atau politik. Dagangan atas margin meningkatkan risiko kewangan.
Sebelum mengambil keputusan untuk berdagang dalam instrumen kewangan atau matawang crypto anda perlu dimaklumkan sepenuhnya tentang risiko dan kos yang berkaitaan dengan pasaran kewangan, mempertimbangkan dengan teliti matlamat pelaburan, tahap pengalaman, dan selera risiko anda, dan mendapatkan nasihat profesional di mana perlu.
Fusion Media ingin mengingatkan anda bahawa data yang terkandung dalam laman web ini tidak semestinya masa sebenar atau tepat. Data dan harga di laman web ini tidak semestinya disediakan oleh mana-mana pasaran atau bursa, tetapi disediakan oleh pembuat pasaran, jadi harga mungkin tidak tepat dan mungkin berbeza daripada harga sebenar di mana-mana pasaran tertentu, bermakna harga adalah indikatif dan tidak sesuai untuk tujuan dagangan. Fusion Media dan mana-mana penyedia data yang terkandung dalam laman web ini tidak akan menerima tanggungan bagi sebarang kerugian akibat dagangan anda, atau kebertanggungan anda pada maklumat yang terkandung dalam laman web ini.
Dilarang untuk mengguna, menyimpan, menerbit semula, memapar, mengubah, memindah, atau mengagihkan data yang terkandung dalam laman web ini tanpa kebenaran bertulis daripada Fusion Media dan/atau penyedia data. Semua hak cipta intelek adalah milik penyedia dan/atau bursa yang menyediakan data yang terkandung dalam laman web ini.
Fusion Media boleh menerima pampasan daripada pengiklan yang muncul di laman web ini, berdasarkan interaksi anda dengan iklan atau pengiklan tersebut.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi עברית 日本語 한국어 中文 香港 Bahasa Indonesia ไทย Tiếng Việt हिंदी
Log keluar
Adakah anda pasti anda mahu daftar keluar?
TidakYa
BatalYa
Menyimpan Perubahan

+