Tiada keputusan berpadanan dengan carian anda
GBP/USD - Pound Britain Dollar AS

GBP/USD - Pound Britain Dollar AS

1.2596 +0.0015 +0.12%
21:36:13 - Data Masa Sebenar.
Buat Portfolio Baharu
BatalBuat
Berjaya ditambahkan kepada portfolio baru
Tambah Komen
Sila tunggu seminit sebelum anda cuba untuk komen lagi.
Wandikas Wazir
Wandikas Wazir

Terussss layer bissku.  ... (Baca Lagi)

Jun 28, 2020 05:18 GMT· Jawab
Hero Bazoka
Hero Bazoka

takde harapan nak terbang tu.hahah  ... (Baca Lagi)

Jun 18, 2020 13:26 GMT· Jawab
Hero Bazoka
Hero Bazoka

jual je.kasi layer  ... (Baca Lagi)

Jun 18, 2020 13:24 GMT· Jawab
Mohd Syidi
Mohd Syidi

hari ni mcm mna?sell atau buy  ... (Baca Lagi)

Jun 08, 2020 05:15 GMT· Jawab
Mr Noviadi
Mr Noviadi

iya mantap melaju  ... (Baca Lagi)

Jun 04, 2020 08:52 GMT· Jawab
rahim sulaiman
rahim sulaiman

terjun 80 pip hari ni  ... (Baca Lagi)

May 25, 2020 04:01 GMT· Jawab
ahmad jurnial
ahmad jurnial

sell!!!!!!!!!!  ... (Baca Lagi)

May 06, 2020 05:17 GMT· Jawab
Khairul Nizal
Khairul Nizal

buy jer yg penting set sl  ... (Baca Lagi)

May 05, 2020 21:43 GMT· 1 · Jawab
Asyraf Mazlan
Asyraf Mazlan

buy  ... (Baca Lagi)

Apr 29, 2020 14:44 GMT· Jawab
Hasrol Husain
Hasrol Husain

analisis jangkaan aku tetap sell  ... (Baca Lagi)

Apr 20, 2020 15:44 GMT· Jawab
encik misteri
encik misteri

jangkaan analisis aku gbpusd untuk hari ni buy.  ... (Baca Lagi)

Apr 15, 2020 23:17 GMT· Jawab
SaiFul Epoi
SaiFul Epoi

fly to buy bebe  ... (Baca Lagi)

Jan 21, 2020 10:18 GMT· Jawab
SaiFul Epoi
SaiFul Epoi

fly to buy bebe  ... (Baca Lagi)

Jan 21, 2020 10:17 GMT· Jawab
Adha Isa
Adha Isa

Gbp minggu nie..fly 1.5176...Big profit..  ... (Baca Lagi)

Dec 28, 2019 17:12 GMT· Jawab
Syamsir Asahan
Syamsir Asahan

gbp Hari ini junam  ... (Baca Lagi)

Dec 16, 2019 07:48 GMT· Jawab
shah radzi
shah radzi

on monday, adakah GU terus junam mcari 1.2770?  ... (Baca Lagi)

Nov 24, 2019 19:08 GMT· 1 · Jawab
Muhd Azlan Poklan
Muhd Azlan Poklan

gbp swing..  ... (Baca Lagi)

Oct 23, 2019 01:55 GMT· Jawab
Muhd Azlan Poklan
Muhd Azlan Poklan

gbp swing..  ... (Baca Lagi)

Oct 23, 2019 01:55 GMT· Jawab
Kamarudin Saad
Kamarudin Saad

set parabolic sar 0.001/0.001 blh nmpak trend  ... (Baca Lagi)

Oct 04, 2019 14:27 GMT· Jawab
Kamarol Mohamad
Kamarol Mohamad

dari petang semalam hold..agak2 dia naik melepasi 1.24477 x..  ... (Baca Lagi)

Sep 24, 2019 07:30 GMT· Jawab
Mazlan Bell
Mazlan Bell

Pada pendapat sy dia terus menjunam hari ni pada harga sekitar 1.2345  ... (Baca Lagi)

Sep 24, 2019 01:54 GMT· Jawab
Masrasdan Masmohamad
Masrasdan Masmohamad

harini jangka naik semula ke 1.2500 dan turun kembali ke 1.2400   ... (Baca Lagi)

Sep 22, 2019 23:03 GMT· Jawab
Masrasdan Masmohamad
Masrasdan Masmohamad

harini jangka naik semula ke 1.2500 dan turun kembali ke 1.2400  ... (Baca Lagi)

Sep 22, 2019 22:52 GMT· Jawab
Kamarudin Saad
Kamarudin Saad

jam 2:00,gmt +8  ... (Baca Lagi)

Sep 03, 2019 14:30 GMT· Jawab
Nira Fyqah
Nira Fyqah

Waktu malaysia pukul berapa tu  ... (Baca Lagi)

Sep 02, 2019 14:03 GMT· 2 · Jawab
Perbincangan
Tulis balasan...
Sila tunggu seminit sebelum anda cuba untuk komen lagi.

Dagangan dalam instrumen kewangan dan/atau matawang crypto melibatkan risiko tinggi termasuk risiko kehilangan sedikit, atau kesemua, amaun pelaburan anda, dan mungkin tidak sesuai untuk semua pelabur. Harga matawang crypto adalah sangat volatil dan mungkin menerima kesan daripada faktor luaran seperti peristiwa kewangan, perundangan atau politik. Dagangan atas margin meningkatkan risiko kewangan.
Sebelum mengambil keputusan untuk berdagang dalam instrumen kewangan atau matawang crypto anda perlu dimaklumkan sepenuhnya tentang risiko dan kos yang berkaitaan dengan pasaran kewangan, mempertimbangkan dengan teliti matlamat pelaburan, tahap pengalaman, dan selera risiko anda, dan mendapatkan nasihat profesional di mana perlu.
Fusion Media ingin mengingatkan anda bahawa data yang terkandung dalam laman web ini tidak semestinya masa sebenar atau tepat. Data dan harga di laman web ini tidak semestinya disediakan oleh mana-mana pasaran atau bursa, tetapi disediakan oleh pembuat pasaran, jadi harga mungkin tidak tepat dan mungkin berbeza daripada harga sebenar di mana-mana pasaran tertentu, bermakna harga adalah indikatif dan tidak sesuai untuk tujuan dagangan. Fusion Media dan mana-mana penyedia data yang terkandung dalam laman web ini tidak akan menerima tanggungan bagi sebarang kerugian akibat dagangan anda, atau kebertanggungan anda pada maklumat yang terkandung dalam laman web ini.
Dilarang untuk mengguna, menyimpan, menerbit semula, memapar, mengubah, memindah, atau mengagihkan data yang terkandung dalam laman web ini tanpa kebenaran bertulis daripada Fusion Media dan/atau penyedia data. Semua hak cipta intelek adalah milik penyedia dan/atau bursa yang menyediakan data yang terkandung dalam laman web ini.
Fusion Media boleh menerima pampasan daripada pengiklan yang muncul di laman web ini, berdasarkan interaksi anda dengan iklan atau pengiklan tersebut.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi עברית 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia ไทย Tiếng Việt हिंदी
Log keluar
Adakah anda pasti anda mahu daftar keluar?
TidakYa
BatalYa
Menyimpan Perubahan

+

Muat turun Aplikasi Investing.com

Dapatkan sebutan masa sebenar percuma, carta dan makluman mengenai saham, indeks, matawang, komoditi dan bon. Dapatkan percuma analisis/petunjuk teknikal terbaik.

Investing.com adalah lebih baik pada Aplikasi!

Lebih banyak kandungan, sebutan dan carta lebih pantas, dan pengalaman lebih lancar tersedia hanya pada Aplikasi.