Tiada keputusan berpadanan dengan carian anda
Gold Futures - (SHAUc1)

Gold Futures - (SHAUc1)

SHFE
346.50 0.00 0.00%
12:00:00 - Ditutup. Matawang dalam CNY
Buat Portfolio Baharu
BatalBuat
Berjaya ditambahkan kepada portfolio baru
Tambah Komen
Sila tunggu seminit sebelum anda cuba untuk komen lagi.
Ellison Maheswary
Ellison Maheswary

vote for buy ok tq  ... (Baca Lagi)

Jan 08, 2020 04:08 GMT· Jawab
Safuan Nasir
Safuan Nasir

vote 4 buy  ... (Baca Lagi)

Jan 06, 2020 19:51 GMT· 1 · Jawab
Safuan Nasir
Safuan Nasir

vote 4 buy  ... (Baca Lagi)

Jan 06, 2020 19:51 GMT· Jawab
Ellison Maheswary
Ellison Maheswary

sabar ye kawan kawan sebab sekarang masih strong buy  ... (Baca Lagi)

Jan 06, 2020 05:07 GMT· Jawab
Ellison Maheswary
Ellison Maheswary

mungkin naik dan terus naik ke 1588.65.... sabar ye  ... (Baca Lagi)

Jan 06, 2020 05:03 GMT· Jawab
M Rafie M Yusof
M Rafie M Yusof

Dah berapa hari mencanak naik ni... Ada tanda2 nk turun tak?   ... (Baca Lagi)

Jan 06, 2020 02:27 GMT· Jawab
M Rafie M Yusof
M Rafie M Yusof

Dah berapa hari mencanak naik ni... Ada tanda2 nk turun tak?   ... (Baca Lagi)

Jan 06, 2020 02:27 GMT· Jawab
Izad Abd Latiff
Izad Abd Latiff

Dh lbih dri yg u up.. Predictions smp akhr Jan 2020 brp?   ... (Baca Lagi)

Jan 04, 2020 07:17 GMT· Jawab
Moh Hafizul
Moh Hafizul

Salam perkenalan. Kongsi maklumat. sye izul from kelantan. terimakasih   ... (Baca Lagi)

Jan 04, 2020 05:15 GMT· Jawab
Moh Hafizul
Moh Hafizul

Salam perkenalan. Kongsi maklumat. sye izul from kelantan  ... (Baca Lagi)

Jan 04, 2020 05:14 GMT· Jawab
Ellison Maheswary
Ellison Maheswary

sabar ya... selepas banyak turun, gold akan naik ke 1525. pasaran Gold tetap naik dan naik ya  ... (Baca Lagi)

Jan 02, 2020 10:37 GMT· 3 · Jawab
Adha Isa
Adha Isa

Gold trun ker 1500...Dan membuat kenaikan sehingga 1531...  ... (Baca Lagi)

Dec 28, 2019 10:48 GMT· Jawab
Ellison Maheswary
Ellison Maheswary

sekarang mungkin turun sell ke1500  ... (Baca Lagi)

Dec 26, 2019 13:09 GMT· Jawab
Ellison Maheswary
Ellison Maheswary

sekarang mungkin turun sell ke1500  ... (Baca Lagi)

Dec 26, 2019 13:09 GMT· Jawab
mnoor badaruddin
mnoor badaruddin

turun  ... (Baca Lagi)

Dec 23, 2019 12:59 GMT· Jawab
mnoor badaruddin
mnoor badaruddin

turun  ... (Baca Lagi)

Dec 23, 2019 12:59 GMT· Jawab
Babangtigan Chiberow
Babangtigan Chiberow

halo boss  ... (Baca Lagi)

Nov 27, 2019 18:21 GMT· Jawab
Babangtigan Chiberow
Babangtigan Chiberow

hai  ... (Baca Lagi)

Nov 27, 2019 18:20 GMT· Jawab
Alan Harez
Alan Harez

haii  ... (Baca Lagi)

Nov 26, 2019 09:32 GMT· Jawab
DONULTD TRUMP TRUMP
DONULTD TRUMP TRUMP

i wish gold up,, i hope so  ... (Baca Lagi)

Nov 25, 2019 12:37 GMT· Jawab
donald tramp
donald tramp

ok guys  ... (Baca Lagi)

Nov 11, 2019 10:50 GMT· Jawab
Kombura Kombura
Kombura Kombura

emas akan naik lagii..tpi tdk banyak  ... (Baca Lagi)

Nov 08, 2019 11:09 GMT· Jawab
Kombura Kombura
Kombura Kombura

emas akan naik lagii..tpi tdk banyak  ... (Baca Lagi)

Nov 08, 2019 11:09 GMT· Jawab
Muhamad Farid
Muhamad Farid

Urmm  ... (Baca Lagi)

Nov 06, 2019 23:23 GMT· Jawab
Mohammad Aiman Sedi
Mohammad Aiman Sedi

mata wang usd, kalau mata wang usd naik maka emas akan jatuh dan sebaliknya.  ... (Baca Lagi)

Oct 09, 2019 17:07 GMT· Jawab
Perbincangan
Tulis balasan...
Sila tunggu seminit sebelum anda cuba untuk komen lagi.

Dagangan dalam instrumen kewangan dan/atau matawang crypto melibatkan risiko tinggi termasuk risiko kehilangan sedikit, atau kesemua, amaun pelaburan anda, dan mungkin tidak sesuai untuk semua pelabur. Harga matawang crypto adalah sangat volatil dan mungkin menerima kesan daripada faktor luaran seperti peristiwa kewangan, perundangan atau politik. Dagangan atas margin meningkatkan risiko kewangan.
Sebelum mengambil keputusan untuk berdagang dalam instrumen kewangan atau matawang crypto anda perlu dimaklumkan sepenuhnya tentang risiko dan kos yang berkaitaan dengan pasaran kewangan, mempertimbangkan dengan teliti matlamat pelaburan, tahap pengalaman, dan selera risiko anda, dan mendapatkan nasihat profesional di mana perlu.
Fusion Media ingin mengingatkan anda bahawa data yang terkandung dalam laman web ini tidak semestinya masa sebenar atau tepat. Data dan harga di laman web ini tidak semestinya disediakan oleh mana-mana pasaran atau bursa, tetapi disediakan oleh pembuat pasaran, jadi harga mungkin tidak tepat dan mungkin berbeza daripada harga sebenar di mana-mana pasaran tertentu, bermakna harga adalah indikatif dan tidak sesuai untuk tujuan dagangan. Fusion Media dan mana-mana penyedia data yang terkandung dalam laman web ini tidak akan menerima tanggungan bagi sebarang kerugian akibat dagangan anda, atau kebertanggungan anda pada maklumat yang terkandung dalam laman web ini.
Dilarang untuk mengguna, menyimpan, menerbit semula, memapar, mengubah, memindah, atau mengagihkan data yang terkandung dalam laman web ini tanpa kebenaran bertulis daripada Fusion Media dan/atau penyedia data. Semua hak cipta intelek adalah milik penyedia dan/atau bursa yang menyediakan data yang terkandung dalam laman web ini.
Fusion Media boleh menerima pampasan daripada pengiklan yang muncul di laman web ini, berdasarkan interaksi anda dengan iklan atau pengiklan tersebut.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi עברית 日本語 한국어 中文 香港 Bahasa Indonesia ไทย Tiếng Việt हिंदी
Log keluar
Adakah anda pasti anda mahu daftar keluar?
TidakYa
BatalYa
Menyimpan Perubahan

+