Tiada keputusan berpadanan dengan carian anda
Gold Futures - May 19 (SHAUc1)

Gold Futures - May 19 (SHAUc1)

SHFE
339.15 0.00 0.00%
12:00:00 - Ditutup. Matawang dalam CNY
Buat Portfolio Baharu
BatalBuat
Berjaya ditambahkan kepada portfolio baru
Tambah Komen
Sila tunggu seminit sebelum anda cuba untuk komen lagi.
donald tramp
donald tramp

ok guys  ... (Baca Lagi)

Nov 11, 2019 10:50 GMT· Jawab
Kombura Kombura
Kombura Kombura

emas akan naik lagii..tpi tdk banyak  ... (Baca Lagi)

Nov 08, 2019 11:09 GMT· Jawab
Mohammad Aiman Sedi
Mohammad Aiman Sedi

mata wang usd, kalau mata wang usd naik maka emas akan jatuh dan sebaliknya.  ... (Baca Lagi)

Oct 09, 2019 17:07 GMT· Jawab
Agus Dado
Agus Dado

Naik lagikah ni gold  ... (Baca Lagi)

Oct 07, 2019 00:55 GMT· Jawab
fairul razali
fairul razali

aduii lost  ... (Baca Lagi)

Sep 25, 2019 17:13 GMT· Jawab
fairul razali
fairul razali

aduii lost  ... (Baca Lagi)

Sep 25, 2019 17:13 GMT· Jawab
Kamarol Mohamad
Kamarol Mohamad

patutlah x trun2..loss lagi..jahanam..  ... (Baca Lagi)

Sep 24, 2019 18:43 GMT· Jawab
Ady Ady
Ady Ady

pilihan broker   ... (Baca Lagi)

Sep 19, 2019 14:37 GMT· Jawab
Mohd Mustaffa
Mohd Mustaffa

what saya saya boleh ajar 0127069416  ... (Baca Lagi)

Sep 18, 2019 15:56 GMT· 2 · Jawab
izat idris
izat idris

Sekarang sudah turun touch down 1497   ... (Baca Lagi)

Sep 10, 2019 01:50 GMT· 1 · Jawab
mei lynn
mei lynn

maybe turun ke 1517, sbelum Buy besar  ... (Baca Lagi)

Sep 02, 2019 05:51 GMT· Jawab
Kamarudin Saad
Kamarudin Saad

ini gold naik atau turun  ... (Baca Lagi)

Sep 02, 2019 04:35 GMT· Jawab
mei lynn
mei lynn

hehehehehe  ... (Baca Lagi)

Aug 30, 2019 17:40 GMT· Jawab
mei lynn
mei lynn

tak trade kew,   ;)  ... (Baca Lagi)

Aug 30, 2019 17:40 GMT· Jawab
mei lynn
mei lynn

aik mana semua  ... (Baca Lagi)

Aug 30, 2019 17:39 GMT· 1 · Jawab
Yuszaini Yusop Yuse
Yuszaini Yusop Yuse

semua market ada naik dan turun,cuma kena tahu 1 hari naik dulu,atau turun dulu...!! market retest memang wajib...!  ... (Baca Lagi)

Aug 26, 2019 07:00 GMT· Jawab
Fadley Mohammad
Fadley Mohammad

dont sell just buy for gold.... now there price is increasing....   ... (Baca Lagi)

Aug 25, 2019 13:34 GMT· Jawab
Safwan Ismail
Safwan Ismail

buy  ... (Baca Lagi)

Aug 20, 2019 17:36 GMT· Jawab
Zaide Latif
Zaide Latif

jilake syaiton sembang sell utk long konon. memng la sell long kalau kau tunggu 5 tahun  ... (Baca Lagi)

Aug 07, 2019 13:49 GMT· Jawab
Zaide Latif
Zaide Latif

asyuk tu  ... (Baca Lagi)

Jul 17, 2019 17:17 GMT· Jawab
Nor Redzuan
Nor Redzuan

saya cuba sell TP 1410.43.. cutloss bergantung oada margin masing2  ... (Baca Lagi)

Jul 16, 2019 05:48 GMT· 1 · Jawab
Wahyu Minmanufry
Wahyu Minmanufry

wuuu thanks gold hehe  ... (Baca Lagi)

Jul 03, 2019 01:05 GMT· Jawab
Wahyu Minmanufry
Wahyu Minmanufry

gold stay buy  ... (Baca Lagi)

Jul 02, 2019 07:13 GMT· Jawab
Botol Kicap
Botol Kicap

ndang sell yok  ... (Baca Lagi)

May 07, 2019 16:35 GMT· Jawab
Botol Kicap
Botol Kicap

ndang sell yok  ... (Baca Lagi)

May 07, 2019 16:35 GMT· Jawab
Perbincangan
Tulis balasan...
Sila tunggu seminit sebelum anda cuba untuk komen lagi.

Dagangan dalam instrumen kewangan dan/atau matawang crypto melibatkan risiko tinggi termasuk risiko kehilangan sedikit, atau kesemua, amaun pelaburan anda, dan mungkin tidak sesuai untuk semua pelabur. Harga matawang crypto adalah sangat volatil dan mungkin menerima kesan daripada faktor luaran seperti peristiwa kewangan, perundangan atau politik. Dagangan atas margin meningkatkan risiko kewangan.
Sebelum mengambil keputusan untuk berdagang dalam instrumen kewangan atau matawang crypto anda perlu dimaklumkan sepenuhnya tentang risiko dan kos yang berkaitaan dengan pasaran kewangan, mempertimbangkan dengan teliti matlamat pelaburan, tahap pengalaman, dan selera risiko anda, dan mendapatkan nasihat profesional di mana perlu.
Fusion Media ingin mengingatkan anda bahawa data yang terkandung dalam laman web ini tidak semestinya masa sebenar atau tepat. Data dan harga di laman web ini tidak semestinya disediakan oleh mana-mana pasaran atau bursa, tetapi disediakan oleh pembuat pasaran, jadi harga mungkin tidak tepat dan mungkin berbeza daripada harga sebenar di mana-mana pasaran tertentu, bermakna harga adalah indikatif dan tidak sesuai untuk tujuan dagangan. Fusion Media dan mana-mana penyedia data yang terkandung dalam laman web ini tidak akan menerima tanggungan bagi sebarang kerugian akibat dagangan anda, atau kebertanggungan anda pada maklumat yang terkandung dalam laman web ini.
Dilarang untuk mengguna, menyimpan, menerbit semula, memapar, mengubah, memindah, atau mengagihkan data yang terkandung dalam laman web ini tanpa kebenaran bertulis daripada Fusion Media dan/atau penyedia data. Semua hak cipta intelek adalah milik penyedia dan/atau bursa yang menyediakan data yang terkandung dalam laman web ini.
Fusion Media boleh menerima pampasan daripada pengiklan yang muncul di laman web ini, berdasarkan interaksi anda dengan iklan atau pengiklan tersebut.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi עברית 日本語 한국어 中文 香港 Bahasa Indonesia ไทย Tiếng Việt हिंदी
Log keluar
Adakah anda pasti anda mahu daftar keluar?
TidakYa
BatalYa
Menyimpan Perubahan

+